Wednesday, February 9, 2011

Selamat Hari Tua N&N

Sekarang dah nak masuk pertengahan bulan Februari dah. Cepat gila masa berlalu. Macam-macam benda dah jadi. Sem 4 ni pun dah tak lama je nak habis. Kawan-kawan aku pun ramai yang dah kahwin, TAHNIAH, tumpang gembira untuk korang-korang semua walaupun tak dijemput T_T Untuk yang belum kahwin tu, tak payah nak buat lawak klise bulan Februari iaitu jemput majlis tunang/kawin 29/30 Februari sebab tarikh tu memang tak wujud. Please lah stop lawak macam tu ye. Heh. ;)

Harini 9 Feb adalah tarikh seorang kakak tu menjadi tua iaitu Nazneen Najib.

Selamat 22 tahun ye kak. Hehek
Girl's ruled!
Kek sedap. Yeayyy semua happy. :D
Suasana Deen jadi meriah dengan kami-kami. ;)

Selamat hari menjadi 22 tahun untuk Nazneen Najib dan juga Selamat Hari 23 tahun untuk Nadzeri Fathi. Semoga semakin matang hendaknya. Kejutan untuk awak-awak berdua tak ada ye. Semoga diberkati selalu! ^^,

12 comments:

  1. huh, apdet pun.

    slamat ari lahit wt mereka.

    waw, ada gadis melayu

    ReplyDelete
  2. milimilo kalau kawen2 t,jgn lupe jmput pulaks.hihihi.

    anyway,happy bday to ur friend.;p

    ReplyDelete
  3. woah!! nmpk happening!!
    btw.. kim slm kat birthday girls tu..

    ReplyDelete
  4. @oranglidi

    hehe.ko tunggu aku update ke?aku mmg malas sikit lately. ;p

    ReplyDelete
  5. @lynn

    jangan risau lynn.pasti dijemput punya tp lambat lglah sbb takde calon lg.heh ;p

    ReplyDelete
  6. @rusdiana usman

    thanks dear.birthday girl says thanks too. <3

    ReplyDelete
  7. @suffer8zine ramai2 memang meriah.heh

    ReplyDelete
  8. Eh...kacak luar..kacak dalam...kacak kanan kiri...:D da lama x sambut besday..adeii....

    ReplyDelete
  9. @Aku Mau

    wah brader hadi ada blog rupanya.baru tau.heh.kenapa dah lama xsambut?meh nk tolong smbutkan. ;p

    ReplyDelete
  10. heheh xlame lg ko la milimilo~

    ReplyDelete
  11. @arc

    lambat lagi aku.birthday aku nanti time cuti sem.xdapek ah kawan2 aku nk prank.heh

    ReplyDelete

SENYUM. Tak perlu kata apa-apa. SENYUM! :)