Wednesday, June 8, 2011

#WW5 Wordless Wednesday - Teman Terbaik di Taman Ilmu dan Taman Budi



Rinduuu! ;'(

18 comments:

  1. alaaaaaaa, nak masuk uia jugak la camni!!

    ReplyDelete
  2. ramainyer bole naik kete tuh, hehe~~

    ReplyDelete
  3. @joe
    haha.tauke herbalife kan salu dtg uia jumpe customer :D

    @orglidi
    lawaaaa lah sgt kn.versi kanak2 tadika.haha :D

    @pink velvet
    haha.kelakar kan.tp kitorang mmg penah naek reramai kat belakang.sorang kene riba lah tapi :D

    ReplyDelete
  4. Boleh baring dlm kereta. Besarnyaa kereta. Haha ;)

    ReplyDelete
  5. dalam hati ada taman ehh ? kukuku

    ReplyDelete
  6. kereta ka kereta api ni ni hahaha comey2..

    ReplyDelete
  7. @mrK
    haha.perli nampak.alaaaa tak pandai nak lukis kete besar.hentam jelah ;p

    @tikus
    kau jgn tak tau taman ilmu dan taman budi tu nama uia lah. hihi :D

    @kimomoto
    keretapi pomboley. janji muat semorang naek. haha :D

    ReplyDelete
  8. comelnya. macam tuan dia jugak.

    ReplyDelete
  9. Comel. Edit guna software apa ni?

    ReplyDelete
  10. kete yg bawah boleh muat 5 org kat belakang. wow :P

    ReplyDelete
  11. @rafiq
    well well ehem biasalah kan. haha ;p

    @anon 12:56
    gune photoshop je. :)

    @munsyi
    kitorang sume keding2 sebab tula muat sampai 5 org.haha :D

    ReplyDelete
  12. eh! i uia takde pon.. hahhaa
    jk jk

    ReplyDelete
  13. ble nak dapt masuk dlm bas uia tu..hihihi..eh2 bas or kete tu?hahaha

    comel la pic tu..

    ReplyDelete
  14. cutenye lukisan tuee..nicee2

    ReplyDelete
  15. @syahmi
    ahaaa.uia kuantan jauh sgt. ;p

    @cimot
    haha.sume pakay menganjeng lukisan kereta ku yg muat naek 5 org kat belakang ni.heee.bas pomboley :D

    @lalink
    hihi.thankssss. ;)

    ReplyDelete
  16. Cik milimilo,
    Kete ape cengitu tu? Heheee....seronok je zaman student dulu....jelas lak...

    ReplyDelete
  17. @msredcheesecake

    ini kete canggih punye takkan dpt kt mane2 kecuali dlm lukisan ni je. wakaka :D

    ReplyDelete

SENYUM. Tak perlu kata apa-apa. SENYUM! :)