Wednesday, June 1, 2011

#WW4 Wordless Wednesday - Babysitter for 3 nieces and 3 nephews


Lisa-Iman-Aina-Muaz-Adib-Basit =)

22 comments:

  1. hai iman. ni uncle munsyi. uncle dh cop jadi menantu ek :P

    ReplyDelete
  2. haha. comel jehh. mili skali. hehe

    ReplyDelete
  3. yang gambar kiri, bawah tu. alahaiiiii. ksian kena himpit.

    ReplyDelete
  4. anak buah sume mate beso besoooooo..omey angatttt :P

    ReplyDelete
  5. alahaiiiii..anak buah-buahan tomey2 je..

    ReplyDelete
  6. rindu kat iman huhu, @munsyi weh mne leh camtu kite o som dlu haha

    ReplyDelete
  7. @munsyi

    iman jadi menantu kau? no way. kalau nak ngorat iman lagi takleh. haha.

    @syazana

    ahaha seronok jd budak2 semorang puji dorg comel. heee

    @oranglidi

    haha. susah gila kot nak tangkap gambar bebudak ni. semua buas nak mati. :D

    @chenonet

    anak buah ittew sume mate besooo. ittew je mate sepet. kehkeh :D

    @cimot

    anak buah buahan? lol funneh :D

    @kimo

    rindu kat iman jommm dtg umah lagi. haha. amboi berebut lak korang ber2 nak iman. memang tak dapek ah. ;p

    @syahmifikri

    haaaa? hebat? siapa hebat? babysitter dorg memang hebat. :)

    @pink velvet

    pic belah kiri comel? yg babysitter dia tu termasuk dlm kategori comel x? haha :D

    ReplyDelete
  8. hahaa. buas la best dol. cam adek2 ak gk, riuh rendah.

    kalu depa diamm sunyi je tu yg xbest. ehehe.

    ReplyDelete
  9. hikhik kak mili , iman dah mcm mili jr. je ! same comel macam kakmili ! HAHA :DD

    ReplyDelete
  10. shomel shomel belaka. semoga dah besar jadi orang yang berguna. :)

    ReplyDelete
  11. :) (kan wordless wednesday?)

    ReplyDelete
  12. Senyuman sama dgn bdk bawah tu

    ReplyDelete
  13. wah mesti suka budak-budak kan? sis fyna tak pandai sangat layan budak2 =.=

    ReplyDelete
  14. comelnya. rasa nak cubit sorang2.

    ReplyDelete
  15. @orglidi
    betulla.bile buas,rase cm duduk dlm zoo tp bile budak2 ni takde,rase cm xtentu arah dibuatnye.hihi

    @annissuzana
    kenapa semua org suka iman ni?iman kalau tau ni mesti bangga je.hahaha

    @aimi
    err apa yg susah?

    @myracupcake
    iman mata bulat bulu mata lentik.mmg tak sama langsung kitorang.hehe :D

    @cik azeya
    insyaAllah ameen moga begitulah hendaknya ;)

    @rtp farra arisha
    ahaha.thanksss =')

    @yaaser
    =) (senyum balik)

    @ahmad endo
    sama ke mata?ahaha.sebab ade pertalian darah kot.hehe :D

    @fazreen
    senyuman sama dgn iman?ramai dah cakap.hehe.senyum sepesen :D

    @fyna
    suka sgt budak2 sis.sgt amat suka mcm xxbest kalau xde budak2 sehari.heee

    @rafiq
    cubit yg 6 org tu je.die punye bibik xleh ey :D

    @ayem jemain
    yeah right kan.mmg layan budak2 perasaan terbaek.hilang stress sume. :)

    ReplyDelete

SENYUM. Tak perlu kata apa-apa. SENYUM! :)